tiistai 18. elokuuta 2015

Webinaarissa

Osallistuin kansainväliseen webinaariin eli nettiseminaariin 29.7. Kokemus oli mitä kiinnostavin. WindowsWearPRO tarjoaa maailmanlaajuisesti visuaalisen markkinoinnin ja muodin uusimpien virtauksien ajankohtaisia tietoja sivustollaan. Kirjautumalla palvelujen tilaajaksi, yritykset, visualistit ja suunnittelijat, saavat uskomattoman laajasti tietoa ja ideoita maailman johtavien yritysten lanseeraamista teemaesillepanoista näyteikkunoissaan. Valittavina eri kategorioissaan löytyvät mm. eri maanosat, metropolit, teemat, värit, muotoilijat tai vuodenajat. Webinaarin teemana oli tällä kertaa Fashion and Display Trends 2015. Aiheesta kertoi ansiokkaasti Anna Juusela Somistajayhdistyksen blogisivustolla. Yrityksen toimitusjohtaja, nuori Jon Harari on virtuoosimainen verkostoituja ja ideanikkari sekä myös nerokas bisnesmies. Sain mm. häneltä viestin seuraavana päivänä, jossa hän esitteli yrityksen toimintaa ja pyysi tutustumaan sivuston ideaan.. Tässä on todella varteenotettava uusi tiedonlähde VM-alalla. Koko maailmanlaajuinen visuaalinen ideapankki on avoinna myös suomalaisten alan ammattilaisten ja kouluttajien käyttöön.
 
   Ohessa autenttista kuvaa webinaarin sisällöstä.
Bergdorf Goodman käyttää suomalaista uutta designeria, Kustaa Saksia, muotoilijanaan uusimpien luomusten suunnittelussa.




Uusimpia kiinnostavia trendejä visuaalisen markkinoinnin toteutuksessa ovat mm. neonvärit ja -valot, fantasia, epärealistiset mallinuket ja mm. urbaanit urheilulajit kuten parkour.